Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Povaleči z kaváren, do polí a továren!

Úplné zatmění. Vypjaté emoce, vztek, slzy, střelba, tekoucí krev, erotika a osahávání na intimních místech.

Moje intelektuální přítelkyně mě nazvala povalečem a oznámila, že večer nejdeme do kavárny, ale do továrny. Fakt to byla nějaká La fabrika a hráli tam hru "Úplné zatmění" . V hlavní roli byl Matěj Stropnický se svou životní partnerkou, Danielem Krejčíkem. Někteří byli nadšení, některým bylo na blití, mně to bylo fuk, včera mi dorazila nová várka antidepresiv. 

https://www.idnes.cz/kultura/divadlo/matej-stropnicky-divadlo-role-uplne-zatmeni-verlaine-prokleti-basnici.A190122_104113_divadlo_ts

Stejně mně bylo z toho uměleckého zážitku na druhý den v práci tak nějak šoufl, tak jsem simuloval chřipku, abych se dostal dříve domů. Na druhý den onemocnělo dalších pět kolegů, že prý jsem je nakazil.

Minule jsem vzal děcka do takového pimrdlíkového divadla na  „Pinocchiova dobrodružství“.  Určitě to znáte,  je to o takovém dřevěném panáčkovi z Itálie, kterého občas něco v životě potká. To si šel ten Pinokio takhle vesele lesem a najednou potká Červenou karkulku. No a ta ho místo pozdravu povalí na zem, sedne mu na hlavu a přikáže mu,  zalži!   Víte, jak se ta děcka smála?

Osobně moc do kaváren nechodím, minule jsem se vrátil z naší hospůdky a ta moje mi hned vyčítala těch blbých jedenáct Radegastů, zatímco ona měla pouze dvě kávy. Ani si neumíte představit, jak byla po těch kávách agresivní. Ono to s těmi kavárníky a s tou kávou nebude zas  tak hustý, jak se občas píše. Je vědecky dokázáno, že například ranní sex vás dokáže daleko více nabudit, déle vydržíte být svěží a pracovně efektivní, než když vypijete ráno šálek kávy.

Na druhou stranu, ten šálek kávy nemusíte zas tak dlouho přemlouvat!

Zdravím všechny povaleče z polí, kaváren i z těch našich fabrik a továren.

 

 

 

 

 

 

 

Autor: Radek Šostý | úterý 29.1.2019 12:39 | karma článku: 41,46 | přečteno: 3933x
  • Další články autora

Radek Šostý

Kde jsou „Lékaři bez hranic“? A co Člověk v tísni?

My vás teď potřebujeme! Proč nám, v této pro nás tak těžké době, nepomáháte? Vždyť my jsme také lidé v tísni! My také potřebujeme pomoci!

14.3.2020 v 16:28 | Karma: 47,31 | Přečteno: 6936x | Diskuse| Společnost

Radek Šostý

S přeškrtnutým Zemanem na tričku

Objevil se z ničeho nic u nás v obýváku. Díra v uchu, kruh v nosu, na hlavě zelený přeliv a k tomu pražský přízvuk. „Říkej mi Johny“, a natáhl ke mně hubenou ruku, na které měl vytetované nějaké japonské znaky.

18.1.2020 v 10:32 | Karma: 45,81 | Přečteno: 8661x | Diskuse| Společnost

Radek Šostý

Nevím jak vy, ale já dostal za Letnou ... 15 000,-

Byli tři, chlapi jako hory. "Pojeď s námi, v neděli budou demonstrace na Letné, dostaneš na ruku patnáct tisíc." Protože momentální pohyb financí na mém účtu se rovnal EKG člověka ve vegetativním stavu, souhlasil jsem.

29.6.2019 v 16:41 | Karma: 46,50 | Přečteno: 15876x | Diskuse| Společnost

Radek Šostý

Vzpomínáte, jak Hutka poslal na Zemana smrtku? Už jsem se s tím vyrovnal.

Bohužel, dnes, na svatého Valentýna, přišla smutná zpráva ze světa kultury a hlavně hudby. Populární zpěvák Jaroslav Hutka byl v brzkých dopoledních hodinách ve svém sklepním bytě v Praze na Žižkově nalezen

14.2.2019 v 11:40 | Karma: 39,81 | Přečteno: 6541x | Diskuse| Společnost

Radek Šostý

Šojdrová pláče nad sirotky. A co krvavý sv. Valentýn, ten nikoho nezajímá?

Máme zde opět jeden svátek. 14. února se slaví importovaný svátek lásky - sv. Valentýna. A co tak výročí "Krvavého Valentina". Výročí, kdy byli zabíjeni Češi, nevinní lidé, matky i jejich děti. Den, kdy roztrhaná těla ležela v

13.2.2019 v 11:38 | Karma: 41,82 | Přečteno: 3056x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5184x
Člověk, vyznávající filozofii stoického fatalismu, věřící v osudovou předurčenost a svobodu člověka. Mám hlavu, tělíčko, nožičky i ručičky, prostě, boží dílo. Můj sen? Jednou bych se chtěl naučit psát jako (bez pořadí a titulů) blogeři  * Větvička, * Ortová * Slaninová * Hewlit * Majová * a ještě 99 dalších.

Hovořím plynule sarkasticky.

Seznam rubrik