Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

S přeškrtnutým Zemanem na tričku

Objevil se z ničeho nic u nás v obýváku. Díra v uchu, kruh v nosu, na hlavě zelený přeliv a k tomu pražský přízvuk. „Říkej mi Johny“, a natáhl ke mně hubenou ruku, na které měl vytetované nějaké japonské znaky. 

 Asi recept na kung pao. 

„To je můj přítel,“ vpadla do toho má dcera, a tím zabránila vraždě. „Poznala jsem ho na fakultě, studuje sociologickou migraci a mobilitu v EU“ a zamilovaně toho magora pohladila po jeho nagelovaném kokrhelu.  Vždy, když mně mozek nedovolí někoho oprávněně nakopat do prdele, u mě vyvolává stres. Musel jsem na vzduch.  Soused se zrovna po týdnu vracel ze silvestrovské zábavy. Manželce řekl, že ho vystrašily petardy. 
Ještě, že mám za kamarády tři Ocásky, ti vždy poradí. Jak jsem psal minule, nepamatuji si, že by bratři Ocáskové byli někdy malí, a to je znám od druhé třídy. Kupodivu ten nejstarší je nejmenší, měří zhruba 190 a jeho váha je o trochu menší. Už na mě čekali U kozatý rajdy. Původně dala majitelka hospodě název Bod G, ale chlapi to nemohli najít ….....
Vysvětlil jsem jim svou zoufalou životní situaci a u druhého piva požádal o radu. Nejstarší Ocásek navrhl zabít, vykostit, rozemlít a požádat o šrotovné. Nadšeně jsem souhlasil, ale byl přehlasován. U pátého piva jsme měli plán! Když přišla servírka, které se bůhví proč říká Roští, tak jsem jí oznámil, že přecházíme na moderní trojboj – pivo-vodka-rum, a zavolal dceři, ať pošle svého nastávajícího, že ho chci více poznat. Slíbil jsem, že ho osobně nepoškozeného dovedu domů. Byla šťastná. Trochu mě mrzelo, že jsem na ni křičel, pak jsem si vzpomněl, že některá zvířata svá mláďata žerou a byl jsem v pohodě.
Najednou se objevil ve dveřích a hospoda zlověstně ztichla. Stál tam zmalovaný gender s přeškrtnutým Zemanem na tričku. Naštěstí se ho rychle ujal nejmladší Ocásek, jemně chytil jeho krček a donesl ho ke stolu. Po čtvrtém kole trojboje už byl chytrý jak ČT 24 a začal recitovat:

Ema má burku
Máma je táta
Gréta má pravdu
Ahmed je tu doma
Ó my se máme

 Okolní stoly si mohly za jednu rundu trojboje toho ořežpruta prohlídnout zblízka – nesahat, ať se to neporouchá! Když jsme byli v sedmém kole, tak nás poučil, že už rozlišujeme přes čtyřicet variant pohlaví. V jedenáctém kole jsme se dozvěděli, že v Praze mají primátorský hřib, vyšlechtili nějaké řeporyjské prase, a čím mladší člověk, tím více za komunistů trpěl.

Návrat domů.
V patnáctém kole jsem si řekl, že někdo musí mít rozum, naložil tu bezvládnou mumlající hmotu do nákupního vozíku a jel domů. Dvakrát mi vypadl, křečovitě se na zemi zachvěl a skočil zpět do vozíku. Miluji svůj paralyzér! 
Dostal jsem ho až do předsíně, kde mi několikrát vypadl z ruky. Podle moči a stolice to poznat nebylo, ale klíčky, červená řepa a zvadlá paprika prozradily, že je vegetarián. Vzbudil jsem přítelkyni a dceru, aby se o něj postaraly. Vtom na dveře buší Roští a chce po tom zeleném vyblítkovi vrátit podprsenku. Jsem nad věcí, něco prostě neřeším a šel jsem se osprchovat.
Probudil jsem se do svěžího dne. Ptáci venku zpívali, všude vonělo Savo a kafe.  Je to krásný zážitek, když někoho ani pořádně neznáš, zjistíš, jaký je to magor a on do rána vysublimuje!  Dcera se za něho strašně styděla a všem se omlouvala. 
Rád bych vám popřál pěkný víkend a úspěšný nastávající týden, ale nechci vám dávat nějakou falešnou naději.
Zima je tady, tak nezapomeňte na základní pravidlo venkovního sexu. Komu tečou nudle, je dole.
Z ostravštiny do jazyka českého přeložil sám autor.

Autor: Radek Šostý | sobota 18.1.2020 10:32 | karma článku: 45,81 | přečteno: 8661x
  • Další články autora

Radek Šostý

Kde jsou „Lékaři bez hranic“? A co Člověk v tísni?

My vás teď potřebujeme! Proč nám, v této pro nás tak těžké době, nepomáháte? Vždyť my jsme také lidé v tísni! My také potřebujeme pomoci!

14.3.2020 v 16:28 | Karma: 47,31 | Přečteno: 6936x | Diskuse| Společnost

Radek Šostý

Nevím jak vy, ale já dostal za Letnou ... 15 000,-

Byli tři, chlapi jako hory. "Pojeď s námi, v neděli budou demonstrace na Letné, dostaneš na ruku patnáct tisíc." Protože momentální pohyb financí na mém účtu se rovnal EKG člověka ve vegetativním stavu, souhlasil jsem.

29.6.2019 v 16:41 | Karma: 46,50 | Přečteno: 15876x | Diskuse| Společnost

Radek Šostý

Vzpomínáte, jak Hutka poslal na Zemana smrtku? Už jsem se s tím vyrovnal.

Bohužel, dnes, na svatého Valentýna, přišla smutná zpráva ze světa kultury a hlavně hudby. Populární zpěvák Jaroslav Hutka byl v brzkých dopoledních hodinách ve svém sklepním bytě v Praze na Žižkově nalezen

14.2.2019 v 11:40 | Karma: 39,81 | Přečteno: 6541x | Diskuse| Společnost

Radek Šostý

Šojdrová pláče nad sirotky. A co krvavý sv. Valentýn, ten nikoho nezajímá?

Máme zde opět jeden svátek. 14. února se slaví importovaný svátek lásky - sv. Valentýna. A co tak výročí "Krvavého Valentina". Výročí, kdy byli zabíjeni Češi, nevinní lidé, matky i jejich děti. Den, kdy roztrhaná těla ležela v

13.2.2019 v 11:38 | Karma: 41,82 | Přečteno: 3056x | Diskuse| Společnost

Radek Šostý

Co když se prezidentem ČR prohlásí senátor Drahoš? (Venezuelská fikce)

Podle venezuelského vzoru se v neděli v noci prezidentem České republiky prohlásil senátor Jiří Drahoš. Tento státotvorný krok už podpořily politické elity jako poslanec Kalousek, Štětina, Bartoš, Němcová, Fiala, Pospíšil, Gazdík

6.2.2019 v 13:02 | Karma: 44,07 | Přečteno: 3225x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Má přejít česká ekonomika na válečný režim? Doba míru je pryč, říká Pojar

27. dubna 2024

Vysíláme Britský premiér Rishi Sunak nedávno oznámil, že jeho vláda uvede zbrojní průmysl do válečného...

Každý druhý učitel v Německu zažívá ve třídách násilí. Brutalita na školách roste

27. dubna 2024

Premium Německý učitel se stává docela riskantní profesí. Násilí se stává stále běžnější částí vyučování a...

Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump

26. dubna 2024  22:27

Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5184x
Člověk, vyznávající filozofii stoického fatalismu, věřící v osudovou předurčenost a svobodu člověka. Mám hlavu, tělíčko, nožičky i ručičky, prostě, boží dílo. Můj sen? Jednou bych se chtěl naučit psát jako (bez pořadí a titulů) blogeři  * Větvička, * Ortová * Slaninová * Hewlit * Majová * a ještě 99 dalších.

Hovořím plynule sarkasticky.

Seznam rubrik