Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

...a tak hlavně, že díky hercům bylo v té fabrice tak nějak teploučko!:-D

Cože to měla za "ředidlo" v té kávě přítelkyně?:-)))

1 0
možnosti
Foto

Jako malý doplněk k odejmutí platu našim poslancům (za neomluvenou absenci ve Sněmovně, jehož zákonná podoba se právě připravuje) bych dále pro naše nepoučitelné a neposlušné zákonodárce navrhoval "povinnou roční stáž v montovně" ve 12-hodinových směnách, aby se lépe a názorně přiblížili k masám a neustále nevymýšleli samé, od běžného života na hony vzdálené - hlouposti. ;-);-O

1 0
možnosti

Zemanovec, Ortelák, kuřák, alkoholik, simulant a ještě k tomu na práškách?

Inu, ledacos to vysvětluje...

0 7
možnosti

Mrkněte se po kapsách jestli jste spotřeboval všechny nálepky. Zřejmě slušný papírnictví :)

7 0
možnosti

Tomu říkám agitka ze života - hezký.

7 0
možnosti
Foto

Jsem si říkal, že je to dost blbý, že se to určitě bude líbit - a nemýlil jsem se. ;-D;-DRv

Jo, za takovej titulek, by se nemusel stydět ani Kléma, ani Vasil s Miloušem, a jistě ani Jirka Ovčáček ...;-DRv

7 0
možnosti
Foto

;-D Máme moc ouřadů. Což tak zase sedmdesát tisíc do výroby;-D

1 0
možnosti
Foto

Po dvou kávách agresivní - to se Vám povedlo, rozesmál jste mě moc, díky za to!!!;-D

10 0
možnosti
Foto

Zdravím z kavárny... no on ten šálek kávy po ránu je jistej vrabec v hrsti proti tomu ten ranní sex hodně nejistej orel na střeše ;-D

3 0
možnosti
Foto

Nejni kavárna jako kavárna, dnes za kavárnu se vydává kde jaká kafrárna. Mlácení prázdné slámy. A potlesk k tomu? Pánbů s námi:-/Šálek kávy po ránu je dobrej. Ale v kavárně ?JEDINĚ TAK VIRTUÁLNĚ;-D A s tím vorlem. Snad ne zoofilie:-( Pokud po ránu stále vstáváme dva, pak není problém, ač dříve nejednou i přes den i tři spolu stáli. On, ona a jemu;-)

1 0
možnosti

D83a11v13i98d 51H27o52r19á74k

29. 1. 2019 16:29

Dík za pěkný čtení, dneska jsem si shodou okolností přečetl jedno květnatý čtení od našeho oblíbence pana Vodvářky "& a spol." a pochválil mu jeho pravdivou větu : "Musel jsem si nakonec přiznat, že můj mozek, obdařený břitkým analytickým myšlením, prostě selhal.

Zdroj: https://vodvarka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=698487";

A během chvilky, až doposud je tam místo tohoto příspěvku jeho šedý, nevzhledný proužek, protože asi pochvaly nemá rád.

... a tak jsem si vzpomněl jak někdo z onoho spolku zareagoval, když jste odpověděl na můj souhlas v minulé diskuzi u Vašeho a Vaše odpověď tehdy také navěky zmizela.

8 1
možnosti

D35a37v37i80d 63H42o18r66á16k

29. 1. 2019 16:47

Vypadlo mi tam na konci poslední věta slovíčko kde mělo být "u Vašeho blogu a Vaše..."

Omlouvám se.

0 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5184x
Člověk, vyznávající filozofii stoického fatalismu, věřící v osudovou předurčenost a svobodu člověka. Mám hlavu, tělíčko, nožičky i ručičky, prostě, boží dílo. Můj sen? Jednou bych se chtěl naučit psát jako (bez pořadí a titulů) blogeři  * Větvička, * Ortová * Slaninová * Hewlit * Majová * a ještě 99 dalších.

Hovořím plynule sarkasticky.

Seznam rubrik