Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dlouho tu nebylo nic na odlehceni a zase to fest pobavilo. Jen vic please :)

0 0
možnosti
Foto

Většině lidí dojde vcelku brzy, že jste si to celé vycucal z prstu, ale pak je tu hrstka těch, kvůli kterým by bylo fér, do popisku napsat, že se jedná HOAX, aby pak nebyli zbytečně pomatení.

2 1
možnosti

:-)R^ Pobavil jste, děkuji.

2 0
možnosti
Foto

Nejhezčí a nejvtipnější vzpomínka na letňanskou manifestaci - hlavně, že měly úspěch kostelecké párky, koblížky z Penam - a jejich prodejci Ocásci nebyli škodní... Ještě víc takových akcí! V na té listopadové byste mohli přidat i grilovaná kuřecí stehýnka z Vodňan. ;-);-);-)

2 1
možnosti

D41a78v94i16d 36V94l20k

30. 6. 2019 14:06

Jo napsal jste to vtipně,jen mi vadí,že se vtom blogu vlastně chováte stejně jako Babiš.Zisk jste založil na podvodu a klamání spotřebitele.,což je špinavost.

7 5
možnosti
Foto

Nezáviďte, i jiní jsou vtipní - nejenom Hradišťané ;-)R^

3 1
možnosti

Nejvěrohodněji ve vašem blogu působí ten pohyb financí na vašem účtu.

4 0
možnosti

Já jsem se pobavil, ale už mi volali tři, "Čet si to??! Tak je to pravda, byli zaplacený...

Lidé, kteří čtou pouze titulky...

Blogeři, zamyslete se nad názvy svých článků !! Mi

3 0
možnosti

Ještě autor zapomněl dodat, že pan Mináýř si potrpí na hnědou barvu, co se týče oblečení.

0 0
možnosti

No to je k popukání. Vrána k vráně, že kobliháři?

8 8
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5184x
Člověk, vyznávající filozofii stoického fatalismu, věřící v osudovou předurčenost a svobodu člověka. Mám hlavu, tělíčko, nožičky i ručičky, prostě, boží dílo. Můj sen? Jednou bych se chtěl naučit psát jako (bez pořadí a titulů) blogeři  * Větvička, * Ortová * Slaninová * Hewlit * Majová * a ještě 99 dalších.

Hovořím plynule sarkasticky.

Seznam rubrik