Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

P66e24t73r 72J83o88h71n

27. 1. 2019 21:31

Vtipně a osobitě(jadrně) napsáno R^

8 0
možnosti
MS

Já tady taky nechci žádné imigranty z Afriky, ale abych kvůli tomu volil Okamůru, to mě tedy tedy ani nenapadne.:-P

4 0
možnosti
MS
Foto

Všiml jsem si, že se v Česku zabydlela taková podivná móda. Lidé často píší že nesmí psát co si myslí, protože by mohli být potahování, píší že není svoboda slova, že je cenzura a podobně. Jenže oni právě toto svobodně a bez potahování píší. Trochu mi to připomíná situaci, kdy tlouštík sedí u plného stolu, má plná, mastná ústa vybraných lahůdek a těmi plnými ústy úpí, že je hladový a podvyživený.

19 2
možnosti
Foto

Vy nevidíte ta vyjádření, která byla cenzory smazána. A jak víte, že politicky nekorektní lidé nejsou popotahovaní, třeba v práci nebo někde jinde?

5 2
možnosti
Foto

;-D;-D;-D

Berte politiku jako srandu a politiky jako klauny. Docela to funguje. :-)

4 0
možnosti
JS

Omlouvám se, jsem nevzdělaný. Netuším co je to stoický fatalismus,nevím co pod tímto pojmem máte na mysli Vy. Upřímně řečeno považuji tento termín za žvást. Přesto Vám fandím a držím Vám palce. Když Bůh a EU laskavě svolí, rád se podívám na Vaše příští příspěvky.

3 0
možnosti
Foto

J68a17k73u45b 79R55o48t52h

27. 1. 2019 18:08

Mno, to podle mne netuší ani autor, neboť toto tvrzení vzápětí sám vyvrací. ;-D;-D;-D

4 2
možnosti
SN

:-)......nešel mi celý den internet.....tak takový úvod konečně do světa politiky jsem si nepředstavoval! Perfektní! R^R^R^

7 1
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5184x
Člověk, vyznávající filozofii stoického fatalismu, věřící v osudovou předurčenost a svobodu člověka. Mám hlavu, tělíčko, nožičky i ručičky, prostě, boží dílo. Můj sen? Jednou bych se chtěl naučit psát jako (bez pořadí a titulů) blogeři  * Větvička, * Ortová * Slaninová * Hewlit * Majová * a ještě 99 dalších.

Hovořím plynule sarkasticky.

Seznam rubrik