Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J82a89n 38R19á96ž

3. 2. 2019 12:51

První blog, u jehož čtení jsem se několikrát hlasitě rozchechtal! ;-DR^

8 0
možnosti
JH

Když mě někdo pobaví, podívám se také na jeho navštívenku. Rád potvrzuju, že sarkasticky mluvíte opravdu plynuleR^

3 0
možnosti
MS

Povedený blog, ale nemusel jste do toho montovat své politické preference.

0 3
možnosti
JH

Nesmíte ostatní soudit jen podle sebe:-)

Tohle je jenom obyčejný příběh, životní zkušenost s jedním blbem, co se stydí za svého prezidenta:-)

10 1
možnosti
Foto

Radku, při čtení, jsem si k ruce vzal aplikaci "Záchranka" to jen, kdybych se dusil, či spadl pod stůl. R^

9 0
možnosti
JS

Radku, Vy jste kůň! Málem jsem se zadusila salátem :)))

9 0
možnosti
JV

No jo..... alle s jeho nápisem na tričku souhlasím .

2 2
možnosti
JH

...a nejste snad taky vegan:-)

5 1
možnosti
Foto

Radku, vy mě zničíte. Venku sněží jak na úpatí Manáslu a já Vás čtu a chechtám se a chechtám!!! Musím pak zjistit, kde žije hamburger a co to dělá s veganem, když seče trávu;-D;-D;-D!!!

13 1
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5184x
Člověk, vyznávající filozofii stoického fatalismu, věřící v osudovou předurčenost a svobodu člověka. Mám hlavu, tělíčko, nožičky i ručičky, prostě, boží dílo. Můj sen? Jednou bych se chtěl naučit psát jako (bez pořadí a titulů) blogeři  * Větvička, * Ortová * Slaninová * Hewlit * Majová * a ještě 99 dalších.

Hovořím plynule sarkasticky.

Seznam rubrik