Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J89a82n 95R94á27ž

14. 2. 2019 12:15

Člověče, jak rád bych vám sdělil osobně, jak rád čtu Vaše články!! Jsou svým laskavým humorem přímo balzámem na duši!

Dík a Karma!

R^

11 0
možnosti
Foto

Mnoho žen bude na svatého Valentýna o samotě, protože jejich partneři tento den tráví se svými manželkami.

5 0
možnosti
JR

J32a74n 27R85á95ž

14. 2. 2019 12:16

Dobrý postřeh!;-D

2 0
možnosti
PH

To kladivo mě dostalo.

7 0
možnosti

Tramvajová zastávka č. 13 existuje.

:-)

1 0
možnosti
Foto

Radku, rád bych popřál toho Valentína, ale já tomu nepropadám.Nebylo by to upřímné. A jak se říká, zle věci by se neměli přát nikomu, ony přijdou sami. Popřeji tedy hezký den a dny následující.:-)

1 0
možnosti
MS

Přeju vám hezkého Valentýna. Tedy ne stejného jako ho měli pražáci v roce 1945, nebo v Chicagu v roce 1929, ale normálního, kde se neumírá.

Já jsem se také se zvolením Miloše Zemana vyrovnal. Každé ráno napíšu jeho jméno na vnitřní porcelán WC a mám také hezký den.

2 6
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5184x
Člověk, vyznávající filozofii stoického fatalismu, věřící v osudovou předurčenost a svobodu člověka. Mám hlavu, tělíčko, nožičky i ručičky, prostě, boží dílo. Můj sen? Jednou bych se chtěl naučit psát jako (bez pořadí a titulů) blogeři  * Větvička, * Ortová * Slaninová * Hewlit * Majová * a ještě 99 dalších.

Hovořím plynule sarkasticky.

Seznam rubrik