Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AL

Takže oni se cpali "Babišovými" párky a jedli k tomu jeho pečivo z Penamu?

Hlavně, že ty ovečky nechaly jeho firmám vydělat!

Koukám, že se mainstramoví ideologové neumí ani zasmát vtipu!

Bezva! Karma. :)

R^

12 1
možnosti
Foto

Lidi, vy taky uvěříte každé kravině, co vám někdo napíše. Bodjeť by pak neměl náš největší polistopadový zloděj nejvíc voličů. ;-(

0 0
možnosti
JV

J57i61r73i 87V27r32a88b56e50c

29. 6. 2019 19:45

?Je to na zasmání ? To mně ale musíte hodně polechtat.

8 8
možnosti
ND

Kdy prijedete, pane Vrabče, na to lechtání? :-)

6 1
možnosti
SN

:-)......Super! Perfektní ! R^R^R^!!

11 5
možnosti
JV

J49i42r66i 36V77r76a46b87e40c

29. 6. 2019 19:47

Standa je šťastný to je hlavní ;-D;-D

14 4
možnosti
DP
ND

Hehehe, dobře jsem se pobavila, dnes už druhý bezva článek. První paní Vlaďka Špidlová.

14 2
možnosti
Foto

Vynikající, už jste se dlouho neozval.

Pište dál!!!

Karma R^

11 1
možnosti
Foto

To je dostatečně hloupé, aby to mělo vysokou karmu

21 9
možnosti
Foto

když si představím kdo byl zvolen na Hrad a kdo je v čele vlády, mám obavu, že karma bude vysoká

12 4
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5184x
Člověk, vyznávající filozofii stoického fatalismu, věřící v osudovou předurčenost a svobodu člověka. Mám hlavu, tělíčko, nožičky i ručičky, prostě, boží dílo. Můj sen? Jednou bych se chtěl naučit psát jako (bez pořadí a titulů) blogeři  * Větvička, * Ortová * Slaninová * Hewlit * Majová * a ještě 99 dalších.

Hovořím plynule sarkasticky.

Seznam rubrik