Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KC

Jako ukázka netolerantního pivního primitivismu naprosto dokonalé.

2 6
možnosti
PN

Jen víc takových blogů. Notně jste mě pobavil. Z něčeho obdobného mě jímá hrůza. Co přivedou jednou domů moji chlapečci? R^

9 0
možnosti
TH

Taková hříčka na úrovni "moje babička je staré ekočuně" :)

1 4
možnosti
Foto

Vážně někdy někdo potkal někoho takového?

0 3
možnosti
IB

I23v93o 52B74o52u19š46e

19. 1. 2020 0:03

Na tom je uveritelny jenom ten trojboj.

0 2
možnosti
KP

R^ moc prosím, blogujte více. Moc to pomáhá k zmírnění predsudecne nenávistí k místním VIP.

11 0
možnosti
ZD

Pobavilo a velmi.

10 0
možnosti
Foto

A ja mam dcery dve .... To bude za 15 let masox :-)

8 0
možnosti
Foto

Radku, děkuji Vám za ty salvy smíchu, které se ze mě hrnuly ;-DR^!

8 1
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5184x
Člověk, vyznávající filozofii stoického fatalismu, věřící v osudovou předurčenost a svobodu člověka. Mám hlavu, tělíčko, nožičky i ručičky, prostě, boží dílo. Můj sen? Jednou bych se chtěl naučit psát jako (bez pořadí a titulů) blogeři  * Větvička, * Ortová * Slaninová * Hewlit * Majová * a ještě 99 dalších.

Hovořím plynule sarkasticky.

Seznam rubrik